Zene

Madonna az illuminátus orgiát hozta össze a filozófia szakkörrel új klipjében

Don’t f*ck with the Queen

Madonna szokásához híven szokatlan helyszínt választott a kisfilm premierjére: a csak okostelefonról elérhető SnapChaten mutatta be – válaszul a skandalumra, hogy a lemez számainak demo verziói jóval a megjelenés előtt kiszivárogtak. A SnapChat felület specialitása, hogy az elküldött üzenet automatikusan törlődik, így lehetetlen lementeni azokat – legfeljebb a mobilkijelző rögzítésével, ám így nagyban sérül a minőség, és a felvétel gyakorlatilag élvezhetetlenné válik.

A marketing stratégia remekül működött: az elmúlt 24 órában többmillió Madonna fan kényszerült regisztrálni a SnapChatre (köztük én is), és vélhetően ugyanennyi SnapChat felhasználó kényszerült Madonna rajongóvá válni. Ezután pedig mindkét teamnek egy teljes napot kellett várnia a ma esti webpremierig: a klip csak este 7 óra óta érhető el a VEVO-n. Az énekesnő mindeközben InstagramFacebook és Twitter oldalán non-stop tolja a fotókat a videóból, melyben kristálymaszkot viselő, bikának öltözött (vagy inkább vetkőzött) tini- és huszonéves fiúkat vadít vörös bársonyfüggönnyel szegélyezett színpadon, szexi matador kösztümben. Másszóval: egy átlagos délutánt mutat be Madonna életéből. Az is valami ilyesmi lehet, nem igaz? Íme a klip…

A klipet a JACK néven tevékenykedő francia vizuális művészduó, Camille Hirigoyen és Julien Choquart rendezték – a páros főként divatvideókat készít, dolgoztak már a Dior, a Nike, a G-Shock csapatával is, a Vogue-ban pedig fotós munkáik jelentek meg. Az emberpróbáló koreográfia – amelyet az 56 éves énekesnő természetesen tűsarkúban nyom végig – Megan Lawson műve, aki Madonna legutóbbi, MDNA névre keresztelt, világszerte bevétetel és nézőszám szempontból is csúcsokat döntögető turnéját is színpadra álmodta – írja Steiner Kristóf.

Hozzászólások

A hirdetés néha fáj, de csak így tudjuk fenntartani az oldalt..köszönjük ha megérted :)