Meleg

Modus Vivendi

Modus Vivendi buddha kampány

Egy férfi akkor vonzó, ha férfias. Egy férfi akkor férfias, ha izmos. Tehát: egy férfi minél izmosabb, annál vonzóbb. Kb. ez a gondolatmenet határozza meg a jelenleg aktuális férfiideált, bár abban viszonylag sokan egyet értenek (de nem mindenki), hogy a túlságos kigyúrtság már nagyon nem menő. Újabban viszont egyre több minden jön szembe a neten, ahol férfiak nem (csak) az izomzatukkal menőznek, hanem azzal, hogy milyen hajlékonyak.

Igen, ennek a lazasági trendnek elég nagy köze van a jógázás egyre növekvő népszerűségéhez, mivel jógázni már régóta nem csak nők járnak, sőt, vannak férfiak, akik elképesztően magas színvonalon művelik ezt a keleti sportot-tudományt-művészetet-életformát.

A fentiek alapján esetleg azt mondhatjuk, hogy ez nem trend, csak egy-két elszigetelt őrült, és elszigetelt őrültek mindig is voltak. Erre cáfolatul mutatjuk a mindig menő Modus Vivendi egyik legújabb kampányát. Ez az alsónadrágcég külön Buddha kollekciót dobott piacra, amit természetesen jógázó izommodellel hirdetnek a nagyközönségnek. Szóval a jógával már divatterméket is el lehet adni tömegeknek..

Urak?! Mennyire tetszik amit láttok?:))

Hozzászólások

A hirdetés néha fáj, de csak így tudjuk fenntartani az oldalt..köszönjük ha megérted :)