Meleg

LivingForLove

Madonna meleg férfiak randizó alkalmazásában promótálja új lemezét

A közösségi oldalak promóciós használata mára kötelezővé vált, és sokan próbálkoznak a Facebook-Twitter-Instagram stb. kötelező körein kívül is. Madonna húzását azonban valószínűleg kevesen fogják követni.

Az önjellemzése szerint “kizárólag meleg, biszexuális és kíváncsi férfiaknak” szóló Grindr helymeghatározásra alapuló okostelefonos alkalmazás, vagyis a regisztráltaknak a közelükben tartózkodó meleg férfiak profilját mutatja meg, velük ajánl fel online beszélgetést, valós randit. Olyan, mint a nála híresebb, általános randiközvetítő Tinder, bár annál hamarabb indult. Mára több mint ötmillió felhasználója van.

Madonna és a Grindr közös akciójában azok vehetnek részt, akik Grindr profilképükön saját arcukon újraalkotják az új Madonna-lemez, a Rebel Heart kötözős borítóját, és a #LivingForLove hashtaget is használják. Közülük véletlenszerűen választanak ki öt olyan férfit, akik a Grindren magával Madonnával chatelhetnek; hárman dedikált lemezt nyernek, hárman pedig simát.

Az, hogy a rajongókat ilyen-olyan képek elkészítésére bírják, illetve bizonyos hashtageket agresszívan próbálnak terjeszteni egyes közösségi alkalmazásokon, mára megszokottá vált az online promócióban; a “hogyan reklámozd magad” tanácsadó cikkek például segítenek a megfelelő hashtagek kitalálásában is. Az is közismert, hogy Madonnának komoly rajongótábora van a – sokszor a közízlés változatásait előrejelző, befolyásoló – melegek körében. (Még egy Wikipedia-szócikk is létezik erről: Madonna mint melegikon.)

Az összetevők tehát adottak, viszont a randialkalmazás használata újító húzás, amelyet sokan nagyon okosnak tartanak. Már csak azért is, mert – mint a Music Ally írja – a Grindr típusú alkalmazásokat, amelyek a közelben tartózkodó potenciális randipartnereket mutatják meg, naponta sokszor megnézik a felhasználók. Így február 15-ig (amíg az akció tart) aligha lesz meleg férfi, aki ne szembesülne azzal, hogy jön a Madonna-lemez.

Az énekesnő nem minden promóciós ötlete sült el ilyen jól. A Twitteren például olyan képeket rakott ki, amelyeken Martin Luther King, illetve Nelson Mandela szerepelt úgy megkötözve, mint ő a lemezborítón – de ezen sokkal többen háborodtak fel, mint ahányan szellemes marketingnek tartották.

Forrás

Hozzászólások

A hirdetés néha fáj, de csak így tudjuk fenntartani az oldalt..köszönjük ha megérted :)