Divat

Az H&M új őszi Ladylike kampánya igazán ütősre sikerült

Az H&M őszi #LadyLike reklámkampányában a független, szabadakaratú nőket ünnepli a lehető legmenőbb módon. A svéd márka szórakoztató, nagyképű, szokatlan és vakmerő videója a lehető legkülönbözőbb alkatú, méretű és faji hovatartazású nőket és az ő “ladylike” viselkedésüket mutatja be. Ez a nőies viselkedés abszolút lerombolja a tradicionális női létről alkotott elképzelést – hogyan is nézünk ki, hogyan viselkedünk és miként gondolkodunk. Az aláfestő zene Tom Jones 1971-es She’s A Lady című számának Lion Babe általi feldolgozása. Az amerikai duo énekesnője, Jillian Hervey többször is feltűnik a videóban látványos hajkoronájával. Rajta kívül többek között női testépítő, határozott üzletasszony éppúgy megjelenik, mint a már 72 éves legendás modell, Lauren Hutton, vagy a transz színésznő és model, Hari Nef.

A kampány nem titkolt célja, hogy kissé felrázza a társadalmilag berögzült sztereotípiákat, hogy milyen is az igazi nőiesség. A sokszínűséget és az egyenjogúságot hirdeti, és persze a ruhákat is, amiket szeretnének, hogy megvegyünk.

Hozzászólások

A hirdetés néha fáj, de csak így tudjuk fenntartani az oldalt..köszönjük ha megérted :)