ÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

A TERMÉK KIVÁLASZTÁSA

A vásárlónak lehetősége van a nap 24 órájában választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megjelenítés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

ÁRAK

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, de nem tartalmazzák a szállítási és csomagolási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.
A kiállított számla vásárlási bizonylatként, szállítási jegyzékként és garancialevélként is szolgál.
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél, vagy az áraknál, a változtatás jogát fenntartjuk. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést.
Az adatok utólagos módosításakor mindkét fél elállhat szerződés, megrendelés teljesítésétől.

A RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Amennyiben megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson az “Indulás a pénztárhoz” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már meglévő vásárlóként szeretne belépni, vagy új vásárlóként regisztrálni az Sweetcandy internetes áruházában. Adatait a rendszer tárolja, legközelebbi vásárlása alkalmával már csak be kell jelentkeznie.
Amennyiben egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A RENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A rendelések feldolgozása 1 munkanapon belül megtörténik.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSÁNAK LEHETŐSÉGE

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „db” mező előtt található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a Frissítés gombot. Ha törölni kívánja a kosárban található termékeket, úgy nyomja meg a Törlés gombot.

VISSZAIGAZOLÁS

Minden rendelésről e-mail címére visszaigazolást küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot, vagy lépjen kapcsolatba velünk a sweetmailcandy@gmail.com e-mail címen.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

Áruházunkban jelenleg Paypal fizetési lehetőségre van módja.

SZÁLLÍTÁS

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, ami 2 munkanap.

Szállítási díjak:

Futárszolgálat: 1300 Ft

SZÁLLÍTÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Az értékesítő fenntartja a megrendelés törlésének jogát, abban az esetben ha a vásárló a megrendelésben hamis vagy megtévesztő adatokat tüntetett fel.
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

A terméket hiánytalan mennyiségi és újra eladható, minőségi állapotában vesszük vissza. A terméket az eredeti, nem károsult csomagolásban kell visszaküldeni, a vásárlási bizonylattal együtt. A termék nem lehet sérült, nem lehet használt, nem lehet hiányos.
Kérjük ne küldje a terméket utánvételes küldeményként.
Ha esetleg a termék a hozzánk való szállítás során elveszne, nem kezeskedünk érte, továbbá a vásárló kötelessége úgy becsomagolni a terméket, hogy ne sérülhessen meg a szállítás során.
Ha minden feljebb említett feltételt teljesít, akkor átutaljuk a pénzt a bankszámlájára a termék visszaérkezése után számított 15 munkanapon belül.
Ha valamelyik feljebb említett feltételt nem teljesíti a vásárló, akkor a felsorolt okok miatt nem tudjuk elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a terméket visszaküldjük a vásárlónak, és az ezzel járó költségeket a vásárlónak kell állnia.

ELÁLLÁSI JOG/ VISSZASZOLGÁLTATÁSI GARANCIA

A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A jótállás nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használása során keletkeztek, továbbá nem vonatkozik a hibákra, amelyek a termék természetes elhasználódása során alakultak ki.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

TULAJDONJOGI KIKÖTÉS

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében, a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetősége rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában vagy e-mailben kerülhet sor (sweetmailcandy@gmail.com).
Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:
Email cím: sweetmailcandy@gmail.com

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677

SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

Ahhoz, hogy szolgáltatásunkat igénybe tudja venni, szükségünk van néhány személyes adatra. Tiszteletben tartjuk magánéletét, ezért igyekszünk csak a legszükségesebbekre minimalizálni ezeket az adatokat és megvédjük azokat az esetleges visszaéléssel szemben. A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeljük.
A vásárlásokról, reklamációkról és egyébb, a webáruházban folytatott tevékenységekről szóló adatok bizalmasak és ugyanazok a biztonsági előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra. Bármilyen adatot, ami Önre vagy vásárlásaira vonatkozik, megvédjük a visszaéléssel szemben, nem adjuk ki azokat (a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságokon kívül, amelyek csak a legszükségesebb információkat kapják meg, amelyek a rendelés zavartalan véghezviteléhez mindenképpen szükségesek).

A hirdetés néha fáj, de csak így tudjuk fenntartani az oldalt..köszönjük ha megérted :)